woensdag 22 juni 2016

Food - Bosvruchten Smoothie


























 Vandaag is een keer iets anders als beauty of fashion want vandaag laat ik zien hoe ik deze Smoothie maak. Zoals de titel al zegt is het een bosvruchten smoothie. Ben je benieuwd hoe ik dit heb gemaakt lees dan vooral even verder.


- Wat je nodig hebt -

- Bosbessen ijs
- Een beetje water
- Vanille yoghurt
- Bosvruchten
- Blender of Staafmixer


























Als eerste stop je de bosvruchten in de blender.


























Dan doe je het ijs erbij.


























Daarna de vanille yoghurt eroverheen. En om de vanille yoghurt iets dunner te maken kan je er nog wat water bij doen.


























En blenden maar.


























Zo en dan zijn we klaar en dan kan je het in een glas doen na keuze. Ik heb gekozen voor deze masonjar die ik een tijdje geleden heb gekocht. Je kan deze gewoon kopen bij action, xenos en nog veel meer winkels. Oke genoeg gepraat over de masonjar laten we het hebben over de smoothie. Ik heb de smoothie natuurlijk geproefd en hij is echt heel lekker. Hij is lekker fris en heel zomers. Ik ben heel erg tevreden met hoe hij is geworden en ik ga hem zeker vaker maken.

Ala je nou naar aanleiding van dit artikel de smoothie na gaat maken en je deelt hem via social media laat het mij dan weten dat vind ik altijd wel leuk.

Nou dan was dit het weer voor vandaag dus dan zie ik jullie weer voor de volgende keer.

xxx Sebastiaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten